مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : میز مدیریت BM150 دارای چه ویژگیهایی میباشد و برای تهیه آن از چه روشهایی میتوان اقدام نمود؟ یکی از مهمترین تجهیزات مورد نیاز در فضاهای اداری و کاری استفاده از میز مدیریت میباشد. با توجه به اینکه تمامی جلسات مهم اداری و روابط میان شرکتها در اتاق مدیریت و توسط مدیر ادارات انجام می شود، لازم است تا این بخش از دفاتر کاری به شکلی صحیح و استاندارد مبله شده و با تجهیزات استاندارد شیک و مدرن تجهیز گردد.
منبع نوشته : میز مدیریت
معرفی میز مدیریت BM150
مدیران و کارفرمایان شرکتها و ادارات ممکن است در طی روز برای ساعتهای طولانی پشت میز مدیریت خود قرار بگیرند. به همین دلیل، انتخاب یک میز مدیریت استاندارد و مدرن مانند میز مدیریت BM150 تاثیر مستقیمی بر میزان سلامت جسمی، سطح انرژی و افزایش روحیه افراد در این سمت دارد. بر همین اساس، لازم است برای انتخاب میز مدیریت، بر اساس فاکتورها و معیارهای مهم طراحی و امکانات استاندارد، تصمیمگیری شود. برخی از مهمترین معیارها در این رابطه عبارتند از :
- ابعاد استاندارد میز مدیریت
- انتخاب رنگ مناسب
- طرح و فرم میز مدیریتی
هر کدام از این معیارها میتواند در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و دفتر کار شما تاثیرات چشمگیری را ایجاد نماید. به طور مثال، استفاده از میزهای مدیریتی مانند میز مدیریت BM150 به دلیل استفاده از استانداردهای ارگونومیک مانند قابلیت افزایش و کاهش سایز را در زمان استفاده در اختیار شما قرار دهد. از سوی دیگر، انتخاب رنگ در طراحی دکوراسیون میتواند بر احساسات و فعالیتهای حسی و ذهنی افراد در محیط کار، تاثیر مستقیم داشته باشد. به همین علت، لازم است تا از رنگهای تیره در طراحی میز مدیریت خود استفاده کرده تا حس قدرت به بیننده را منتقل نمایید. علاوه بر موارد ذکر شده، استفاده از طراحیهای مدرن در انتخاب میز مدیریت میتوانید نقش مهمی در ایجاد شان و منزلت شرکت و مدیران آن داشته باشد.
ویژگی های میز BM150
اگر تصمیم دارید برای محیط کارتان یک میز مدیریت استاندارد و مدرن تهیه کنید، لازم است تا از جنبه های مختلف به فاکتورها و عوامل طراحی و تولید آن توجه نمایید. باید توجه داشت مدیران در شرکتها مسئولیتهای متعددی مانند ایجاد انگیزه و تشویق کارکنان، اداره مجموعه و پاسخگویی به ارباب رجوع و مشتریان را بر عهده دارند. این مسئولیتها میتواند فشار زیادی از لحاظ فکری، ذهنی و جسمی بر مدیران وارد آورد. بر همین اساس، لازم است تا در هنگام طراحی و اجرای اتاق مدیریت به نکات مختلف روانشناختی و پزشکی دیگر دقت شود تا افراد بتوانند با کارایی بیشتری در این پست ایفای نقش نمایند.
فضای اتاق مدیریت باید به شکلی طراحی و اجرا شود تا افرادی که وارد آن محیط میشوند با ویژگیها و تواناییهای مدیر مجموعه روبرو شده و از کاریزمای آن تاثیر پذیرند. ما در مبلمان اداری بینو، در طراحی انواع میز مدیریت مانند میز مدیریت BM150 سعی کردهایم تا استانداردهای طراحی را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. بر همین اساس، میز مدیریت BM150 بر اساس استانداردهای مدرن و روز طراحی شده و یکی از نمونههای میز مدیریت در مجموعه مبلمان اداری بینو میباشد. این میز اداری دارای صفحه بالایی دوبل ۳۲ میلیمتری میباشد و جنس آن از ام دی اف اعلا تهیه شده است. این شکل از میز مدیریت دارای ابعاد، رنگ و جنس مختلفی است که بر اساس خواست و نظر مشتریان میتواند به صورت کاملاً سفارشی طراحی و اجرا گردد.
مهمترین ویژگیهای انواع میز مدیریت
به دلیل حساسیت میز مدیریت و نوع کاربری و اهداف مورد نظر برای استفاده از این دسته از میزهای اداری، انتخاب آن برای دفتر مدیریت، کار سادهای نیست. بر همین اساس، چیدمان فضای اداری و دکوراسیون داخلی باید برای برقراری ارتباط با پرسنل و مشتریان شرکت به شکلی طراحی شود تا میزان کارایی و بازدهی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.
اضافه کردن میز مدیریت استاندارد مانند میز مدیریت BM150 به دکوراسیون دفتر کار شما میتواند در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی استاندارد محیط اداری تان کمک نماید. میزهایی که دارای استاندارد ارگونومیک هستند، میتوانند به شما کمک کرده تا در طول ساعات اداری کارایی و بهرهوری خود را حفظ کرده و با قدرت به فرایندهای کاری خود بپردازید. ساعتهای طولانی پشت میز مدیریت قرار گرفتن میتوانند به سلامتی جسم شما مانند شانه، کتف و کمر آسیب وارد کند. به همین دلیل لازم است تا با استفاده از تجهیزات مناسب و استاندارد که بر اساس طراحیهای ارگونومیک طراحی و پیادهسازی شدهاند از سلامت عمومی خود محافظت کنید. برخی از مهمترین ویژگیهای یک میز مدیریت استاندارد و مدرن عبارت است از :
- ارتفاع مناسب میز مدیریت
- زیبایی طراحی آن
- استفاده از کشو برای میز
- وزن میز مدیریت
- پایههای مناسب
- طول و عرض استاندارد
- استفاده از شیشه روی میز
کلام پایانی
همانطور که توضیح دادیم، بر اساس طراحیهای مدرن انواع مختلف و گوناگونی از میز مدیریت مانند میز مدیریت BM150 طراحی شده است که با متریالها و مواد مختلفی طراحی و اجرا شده اند. اما به طور کلی، استفاده از یک میز مدیریت استاندارد در محیط اداری و دفتر کار مدیریت میتواند بر روی کاراییهای کلی افراد در این پست تاثیرات مستقیم داشته باشد. مدیران شرکتها دارای وظایف و مسئولیتهای مختلفی هستند که میتواند بار مسئولیتی زیادی بر آنها تحمیل نماید. به همین دلیل، استفاده از ابزارهای مختلف اداری مانند میز مدیریت، مبل و صندلی اداری و وسایل و تجهیزات راحتی دیگر میتواند باعث افزایش کارایی افراد در محیط اداری گردد.
منبع مطلب : میز مدیریت
- چهارشنبه ۰۱ آذر ۰۲ | ۰۰:۴۲
- ۲۴ بازديد
- ۰ نظر