میز مدیریت BM3900

اين سايت در مورد مسائل روانشناسي و بهداست و سلامت روان و درمان انواع اعتيادها و اختلالات رواني فعاليت دارد

میز مدیریت BM3900

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین مشخصات میز مدیریت BM3900 چیست و چه تفاوتی با دیگر انواع آن دارد؟ برای خرید میز مدیریت BM3900 از چه طریق می‌توانیم اقدام کنیم و به چه نکاتی در هنگام خرید باید توجه شود؟ میز مدیریت یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی است که در شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل قرارگیری این میز در مهم‌ترین دفتر کار شرکت، اهمیت آن از سایر تجهیزات به کار گرفته شده در شرکت‌ها بیشتر می‌باشد.

منبع نوشته : میز مدیریت

به همین دلیل در هنگام خرید انواع میز مدیریت باید به ویژگی‌های مهمی که در طراحی و اجرای آن وجود دارد به خوبی دقت شود. در همین رابطه ما در مبلمان اداری بینو سعی کرده‌ایم تا جزئیات دقیقی از این محصول یعنی میز مدیریت BM3900 را در اختیار شما همراهان ارجمند قرار دهیم. اگر تمایل دارید در این رابطه بیشتر بدانید، لطفاً ما را تا انتهای این نوشتار همراهی بفرمایید.

نکته هایی در انتخاب میز مدیریت BM3900

همانطور که پیشتر توضیح دادیم، برای انتخاب یک میز مدیریت باید به فاکتورها و نکات مهمی در طراحی و اجرای آن دقت شود. به طور مثال، در هنگام خرید میز مدیریت لازم است به ابعاد آن، همچنین رنگ به کار گرفته شده در طراحی و طرح و فرم میز مدیریت به خوبی دقت شود تا پس از خرید، میز بتواند کارایی لازم را برای شما داشته باشد.

1. ابعاد میز مدیریت

در طراحی میزهای مدیریت باید اصول ارگونومی به خوبی رعایت شده باشد و بر اساس استانداردهای موجود، طراحی و پیاده سازی شود. میزهایی که از لحاظ ارتفاع دارای استانداردهای لازم نیستند و قابلیت افزایش یا کاهش ارتفاع را ندارند، می‌توانند به کاربران دراز مدت آسیب‌های جسمی وارد کنند. اگر میزی دارای استانداردهای لازم نباشد به مرور زمان کارایی و توانایی افراد را تحلیل ‌برده و می‌تواند باعث بروز مشکلات جسمی و فیزیولوژیکی در اشخاص شود.

2. رنگ متناسب میز مدیریت BM3900

یکی دیگر از فاکتورهای مهم که می‌تواند تاثیر مستقیمی بر سیستم عصبی و احساسات افراد داشته باشد، رنگ به کار گرفته شده در محیط اداری می‌باشد. بر همین اساس، انتخاب رنگ برای میز مدیریت یکی از فاکتورهای مهم در ارتباط با مشتریان و دیگر همکاران می‌باشد. در این رابطه، استفاده از رنگ‌های تیره می‌تواند باعث القای حس قدرت به بیننده و مخاطب شما شود. به همین دلیل، لازم است تا بر اساس رنگ شناسی و طراحی مدرن، رنگ میز مورد نظر خود را انتخاب کرده تا بتوانید بیشترین کارایی را از آن ببرید.

3. طراحی و شکل میز مدیریت

از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب یک میز مدیریت استاندارد مانند میز مدیریت BM3900 انتخاب طرح و فرم مناسب بکار گرفته شده در میز می‌باشد که بر اساس اصول ارگونومی، طراحی و اجرا شده است. در سال‌های گذشته و با پیشرفت تکنولوژی، میزهایی با طراحی مدرن و لوکس که دارای استانداردهای طراحی هستند، تولید شده است که به خوبی می‌توانند شان و منزلت مدیر یک مجموعه را حفظ کرده و به مخاطبین انتقال دهند.

4. ویژگی‌های مهم دیگر

اما فاکتورهای دیگری در طراحی میز مدیریت BM3900 و همچنین میز کنفرانس وجود دارد که باید در هنگام خرید به آن دقت شود. به طور مثال، پهنای سطح میز یکی از فاکتورهایی است که باید آن را برای انتخاب میز مدیریت و انواع میز اداری دیگر در نظر گرفت تا هنگامی که شخص مدیر در پشت آن قرار می‌گیرد متناسب با او باشد. توجه کنید که میز مدیریت اعتبار و پرستیژ یک شرکت را به مخاطبین انتقال می دهد و هرچه پهنا و وسعت بیشتری داشته باشد، زیبایی بیشتری را به نمایش می گذارد.

از سوی دیگر، استفاده از شیشه بر روی میز یکی از اجزای مهم در ساخت انواع میزهای مدیریت لاکچری و لوکس می‌باشد. استفاده از شیشه در طراحی میزهای مدیریت می‌تواند باعث بالا رفتن کیفیت و زیبایی میز گردد. ما نیز در مبلمان اداری بینو در طراحی محصولات خود از شیشه‌های نشکن و مقاوم در برابر حرارت و ضربه استفاده کرده‌ایم تا مخاطبین ما بر اساس سلیقه خود از آنها استفاده نمایند.

ویژگی‌های میز مدیریت BM3900

یکی دیگر از محصولات ما در دکوراسیون داخلی بینو، میز مدیریت BM3900 می‌باشد که از محصولات پرفروش ما محسوب می‌گردد. این محصول از صفحه دوبل ۳۲ میلی‌متری که CNC شده است و صفحه بالایی آن از جنس MDF اعلا بوده و دارای پایه‌های فلزی مستحکم می‌باشد. توجه فرمایید که رنگ، جنس، فایل و ابعاد این میز مدیریت به صورت سفارشی قابل تغییر است و طبق نظر مشتریان گرامی می‌توان آنها را تغییر داد. علاوه بر این، این میز دارای تابلو در جلوی میز بوده و جزو محصولات پرفروش ما می‌باشد. اگر به دنبال یک میز مدیریت با کیفیت عالی هستید این محصول یکی از بهترین پیشنهادهای ما برای اتاق مدیریت شما در شرکتتان می‌باشد.

منبع نوشته : میز مدیریت

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.